keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Yksi väsynyt matkustaja

Jej! Selvisin perille. Eikä tuossa matkassa paljoa edes ollut selviämistä; yllättävän helppoa kaikki, eniten rassasi odottaminen. Matka alko bussilla Jyväskylästä 00.30, joten 13.30 Hampuriin laskeutuneena olin ihan ta-jut-to-man väsynyt. Kuin ihmeen kaupalla löysin liiankin näppärästi kämpällekin, vaikka soittaessani toimistoon, että olen tulossa minulle kovasti naureskeltiin, kun en oikein tiennyt, mihin minun oli tarkoitus edes löytää.. Metrolla pääsin kuitenkin tosi lähelle!
Toimistossa allekirjoitin sata ja kaksi lappua, sain avaimet ja pääsin vihdoin ja viimein eroon matkalaukun raahaamisesta. Rinkkaa tuli sitä perässä hilatessa ikävä! Kämppä vaikuttaa ihan mukavalta. Huone on jopa vähän isompi kuin luulin, ja ketä nyt ei ruskea kokolattiamatto ilahduttaisi! ;) Jaan kämpän (kai) 7 muun tyypin kanssa, joista olen törmännyt vasta yhteen poikaan. Yhteinen vessa/suihku mulla on varmaan myös jonkun pojan kanssa, ainakin sen siisteydestä päätellen... Keittiö on isompi ku mun koko Kortepohjan kämppä ja uskalsin jo viedä yhden hyllyn mun ruuille:). Huomenna aion olla sosiaalinen ja tutustua kämppiksiini, tänä iltana keskityn enää vain sängyn testaamiseen. Mietin vain lentokentällä bisnesmiehiä katsellessani, ettei ois musta sellaseen. Tai ainakaan työntekoon matkustamisen jälkeen..

Ja niin, äiti ja isi. Ei tartte olla huolissaan, etten saisi pääsiäismunia! Lähikaupassa oli mistä valita ja ne oli SUURIA!!!:D Aivan ja tärkeinhän tässä meinaa unohtua; täällä on mulle ihan kesä (vaikka vastaantulijoilla onki toppaliivit)! Ja sen kunniaks ostin mansikoita. Nam! Ja tästä kämpästä heti tien toisella puolella on joki ja täältä asuntolalta saa lainaan veneitä! Valmistaudu vaan Tuomas tänne tullessasi soutamaan mua ympäri Hampuria ;)

Nyt nalle kainaloon ja sänkyyn, niin jaksaa huomennakin vielä nauttia saksalaisesta byrokratiasta, toimistosta toiseen juoksemisesta ja lappujen allekirjoittamisesta.

1 kommentti:

  1. Jipii! Nyt se alkoi! Ollaan kaikki kolme nyt ihan ulomailla :) Tsemiä ekaan viikkoon!

    VastaaPoista