keskiviikko 13. toukokuuta 2009

Saunaan!

Haluan ihan kamalasti saunaan. Enkä edes ole mikään saunojatyyppi. Eilen olin lenkillä ja satuin keskelle siirtolapuutarha-aluetta. Jostain tuli savun haju mun nenään ja siitä asti mulla on ollut pakottava tarve päästä mummolaan rantasaunaan ja uimaan! Ja nämä idiootit saksalaiset, kun ei edes ymmärrä saunomisen hienoutta, veloittavat uimahalliin saunaankin menosta ihan tajuttomia summia. Minä mitään kahdeksaa euroa rupea maksamaan, sieltä löytyy kuitenkin vaan joku "japanilainen höyryhuone".

p.s Madridissa yleiset saunat on kuulemma homojen tapaamispaikkoja. Että uskaltaisikohan sitä täällä edes saunaan eksyä...

1 kommentti:

  1. joo täällä ei, hmm, uimahallissa mis oon käyny ois kai kans maksullinen sauna, uskaltaskohan sielläkään, hmmm... toisaalta täällä oon ihan sauna ulkonakin, kun helteet jatkuu, ehkä heitän vettä puiston kiville.. ;)

    VastaaPoista