torstai 18. kesäkuuta 2009

JUU-HAAN-NUUSS!!

JIHII!! Hurricane!! En pysy enää pöksyissäni! Huomenna se alkaa ja mä oon niin Kings of Leonin bäkkärillä ennen ku aurinko laskee! :) Uudet kumpparit jalkaan ja sadetakki päälle, ni mä ihan toivon, et saadaan sadetta niskaan. Oon nimittäin sen verta eksoottinen näky noissa kamppeissa!;) Noita varusteita on myös metsästetty viimenen viikko pitkin kaupunkia. Ihan kun täällä ei muka koskaan satais..

Hetken rauhottuminen. Hengitän syvään sisään 1-2-3. Hyvä. Nyt voin keskittyä muuhunkin kun hypettämiseen, esimerkiksi viime päivien tapahtumiin. Paitsi pitää viel sanoo, että mulla on maailman parhaimmat festariherkut vireillä, kanasalaatista lähtien. Noniin. Lauantaina vietettiin MultiKulti-pippaloita naapuritalossa. Idea oli, että jokainen asunto oli yhden kansallisuuden valloittama. Niissä sitten tarjottiin maan mukaista ruokaa, juomaa ja ohjelmaa. Illan hitit tais olla jenkkien Flip cup -pöytä ja espanjalaisten sangria (oli muuten ihan Madridin herkun veroista). Hih, hauskat juhlat ja mikä onni onkaan yöllä siirtyä vaivaiset parikymmnetä metriä saavuttaakseen oman sängyn! Tiistaina käytiin ilmainen kaupunkikierros täälläkin; nyt tiedän miksi yhden talon katolla on puudelipatsas. Napattiin Starbucksista mukit mukaamme ihan vaan ylikalliiden kahvien kunniaks ja loppupäivä vietettiin Leenan kanssa katsellen allennusmyyntejä.. Tällä viikolla yliopistolla on ollu lakkoviikko. Opiskelijat ei tykkää maksaa lukukausimaksuja ja muutenkin kai tää systeemi täällä vähän mättää. Luokkahuoneisiin ei oo päässy kun nää on tukkinu käytäviä tuolikasoilla ja luento peruttiin, ku kampuksella oli bileet. Jej. Tätä Suomeenkin :)

Nauttikaa juhannuksesta! Pysykää pinnalla, älkääkä paleltuko hengiltä! Mä lähden tarkistamaan, miten saksalaiset osaa järjestää festareita! (ensin hypin vielä hetken seinille)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti